/
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

بازدیدهای نوروزی از جایگاه‌های فارس آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: به منظور خدمات‌رسانی و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم در ایام نوروز، تمامی 442 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی استان پایش و کنترل می‌شوند.
کد خبر : ۵۲۹۹۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری از آمادگی کامل این منطقه برای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز در استان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، تیم‌های کنترل و نظارت منطقه بازدید از مجاری عرضه سوخت را  آغاز کردند.

طاهری ضمن تقدیر از عملکرد تمامی کارکنان منطقه و نواحی و چرخه تأمین و توزیع سوخت در طول سال جاری، بر سوخت‌رسانی به موقع و مطلوب در آستانه سال نو تأکید کرد و افزود: با توجه به مسافرپذیر بودن فارس در تعطیلات نوروزی، تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای ذخیره‌سازی مناسب انواع فراورده‌های نفتی به ویژه بنزین و نفت‌گاز انجام و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروز را شامل مواردی نظیر اعزام تیم‌های عملیاتی به منظور پایش 310 جایگاه سوخت مایع و 132 جایگاه سی‌ان‌جی، تشکیل جلسات هماهنگی  با مالکان جایگاه‌ها، هماهنگی با مبادی تأمین در خصوص ارسال به موقع و به روزرسانی سیستم‌های فروش برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به رتبه چهارم فارس در مصرف فرآورده‌های نفتی کشور تصریح کرد: تأمین سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان عمده و جزء در تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت است و با تمهیدات انجام شده سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و حمل و نقل  به موقع  و بدون وقفه تأمین و توزیع خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر