/
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

ادامه طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه اصفهان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر مجاری عرضه ‏در مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی استان خبر داد.
کد خبر : ۵۳۰۰۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی‌منش گفت: استان اصفهان دارای 356 جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز و 164 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که توسط واحدهای سامانه هوشمند سوخت، مهندسی فرآورده‌ها، روابط عمومی، بازرگانی، سی‌ان‌جی، حراست، نظارت و بازرسی و حراست مورد بازدید و پایش قرار می‌گیرند.

گیتی‌منش افزود: به منظور آمادگی‌های لازم و کنترل‌های مستمر در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه مسافران نوروزی در ایام عید، طرح نظارتی با عنوان پایش، کنترل ویژه و نظارت نوروز بر جایگاه‌های سوخت استان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به حساس بودن جایگاه‌هایی که در محور‌های ورودی و خروجی استان قرار دارند، افزود: نظافت نمازخانه‌ها، آمادگی تجهیزات ایمنی، خرید به موقع فرآورده و مطلوب بودن کمیت و کیفیت سوخت در جایگاه‌ها از اولویت‌های بازدید طرح نظارتی است.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان ستادی و عملیاتی منطقه در راستای آماده‌سازی جایگاه‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی گفت: به منظور ایجاد محیط مناسب برای میزبانی از مسافران نوروزی، تمامی واحدهای ستادی، عملیاتی و نواحی 12 گانه، با اخذ تمهیدات لازم، آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به همشهریان و مسافران عزیز هستند.

مدیر منطقه سبزوار در ادامه از مردم شریف خواست تا هرگونه نقطه‌نظر، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تماس با تلفن 09627، مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطرح کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر