/
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالی عنوان کرد:

شرکت گاز استان خراسان شمالی در نبرد شدید با سرمای امسال عملکرد خوبی داشت

نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالی استمرار جریان گاز خانگی در زمستان امسال را ناشی از مدیریت مطلوب شرکت گاز استان و از دستاوردهای ارزشمند این شرکت دانست.
کد خبر : ۵۳۰۴۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین نوری نماينده ولي فقيه و امام جمعه بجنورد در ديدار صميمانه با سید محمودهاشمی، مديرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، اظهار کرد: همت و تلاش شما عزيزان در سرمای شدید امسال سبب پایداری گاز در بخش خانگی استان شد که حاصل این زحمات جلوگیری از قطع گاز در بخش خانگی و متعاقبا راحتی و آسایش مردم شد و این دستاورد بزرگی است.

وی ضمن اشاره به تلا‌ش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: اقدامات جهادی شرکت گاز قابل تقدیر است؛ اقداماتی که در سرمای سخت سال جاری، با اقدامات فنی و عملیاتی موجب استمرار بهره‌مندي مردم از نعمت گاز طبيعي شد و رفاه هر چه بيشتر مردم را در پي داشت .

حجت الاسلام و المسلمین نوری تصریح کرد: توفیق خدمت به این مردم شریف از همه نعمت ها در نظام اداری کشور بالاتر و موجب رضایت خدای متعال است و خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیز که علی رغم سختی ها و مشکلات هم چنان پشتیبان نظام اسلامی هستند، قابل تقدیر است .

در این دیدار، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی ضمن تشریح وضعیت گازرسانی و ارایه برنامه‌های سال جدید در امر گازرسانی در استان، از حمایت‌های نماينده ولي فقيه و امام جمعه بجنورد از خادمان مردم در شرکت گاز استان تقدیر کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر