/
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

آمادگی کامل واحد امداد شرکت گاز استان کرمانشاه در ایام نوروز

۲۳ تیم امدادی شرکت گاز استان کرمانشاه در تعطیلات نوروز در قالب کشیک‌های نوروزی آماده خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.
کد خبر : ۵۳۰۴۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این مطلب، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال ۲۳ تیم جهت پاسخگویی به درخواست‌ها و رفع مشکلات احتمالی مردم استان کرمانشاه در قالب کشیک‌های نوروزی آماده به خدمت هستند.

وی با بیان این‌که خدمت رسانی به مردم در هر شرایطی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود، افزود: واحد بهره‌برداری مرکز استان با سه منطقه و هر منطقه دارای ۲ تیم سیار که شامل ۴ امدادگر و ۴ راننده است و در قالب دو شیفت ۱۲ ساعته بصورت شبانه روزی آماده خدمت به مردم شهرستان کرمانشاه است.

حسینی اعلام کرد: در سایر نواحی استان نیز که شامل ۱۷ ناحیه می‌شود، ۱۷ تیم امدادی فعال خواهند بود که در سه نوبت صبح، عصر و شب شیفت بندی شده‌اند.

وی با بیان این‌که مرکز پیام ۱۹۴ نیز بصورت شبانه روز پاسخگوی مشترکین محترم است، گفت: همچنین ۳۵ نفر نیز آماده باش هستند تا در مواقع ضروری از آنان در جهت رفع مشکلات و خدمت هر چه بهتر به مردم استفاده شود.

حسینی ادامه داد: چارت‌های مدیریت بحران در هریک از مناطق به‌روز رسانی شده و نفرات امداد و تعمیرات مناطق با بلوک‌بندی‌های مشخص و طبق محدوده هر ایستگاه تقلیل فشار گاز شهری تقسیم بندی و مسئول مرکز پیام امداد گاز بعنوان رابط خدمات سفر به استانداری معرفی شده است.

وی با اشاره به آمادگی کارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه جهت خدمت در ایام نوروز، تصریح کرد: در این ایام بازدید از نواحی و سنجش آمادگی آن‌ها جهت اطمینان خاطر از آسایش مردم عزیز، در دستور کار قرار دارد.

حسینی در پایان، خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه در همه حال خدمت به مردم را در اولویت قرار می‌دهند و انتظار ما این است که  مشترکین محترم مصرف کننده گاز طبیعی موارد ایمنی را رعایت کنند و قبل از ترک منزل از بسته بودن شیر اصلی گاز و خاموش کردن وسایل گرمایشی، اطمینان حاصل کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر