/
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ رقم خورد؛

بهره برداری از خط لوله تغذیه گاز شهر سپیددشت و روستاهای تابعه

با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز، خط لوله تغذیه گاز شهر سپیددشت در اولین روز کاری سال 1402 با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ، فرماندار خرم آباد و جمعی از مدیران استانی بهره برداری رسید.
کد خبر : ۵۳۱۶۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم خدمات رسانی مطلوب، مستمر و پایدار به مردم عزیز شهر سپیددشت و روستاهای تابعه و در راستای ایجاد زیر ساخت و پایداری گاز منطقه، اجرا و مقاوم‌سازی خط لوله تغذیه مذکور به طول ۱۷ کیلومتر و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز به ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال با تلاش و دانش فنی مجموعه کارکنان گاز استان با ایمنی و موفقیت به بهره برداری رسید.

گودرزی افزود: تجربه اندوخته شده از سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ به ما آموخت که در اجرای خطوط لوله و تاسیسات هرگز نباید از مطالعات پدافندی و تاثیر بلایای طبیعی بر زیرساخت های حیاتی غافل شویم که در انجام این پروژه همچون سایر پروژه های مقاوم سازی این شرکت، کلیه تدابیر لازم صورت پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در پایان بر توجه به طبیعت زاگرس به عنوان یک میراث ارزشمند تاکید کرد و گفت: با گازرسانی به این منطقه و برخورداری مردم عزیز از نعمت  گاز طبیعی، از تخریب محیط زیست در این منطقه جلوگیری شده است.

در این مراسم همچنین احمدرضا دالوند معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری لرستان ضمن قدردانی از تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز در توسعه گازرسانی استان گفت: ارائه خدمات پایدار گازرسانی  در منطقه سپید دشت که از مناطق مهم و مورد توجه در حوزه منابع طبیعی است بهترین عیدی برای مردم منطقه، هم زمان با بهار قرآن و عید نوروز بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر