/
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي در دیدار با امام جمعه عسلویه تاكيد كرد:

عملیاتی کردن شعار سال هدف راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی است

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در دیدار با امام جمعه شهر عسلویه بر اهتمام تمامی همکاران این مجموعه برای حرکت در مسیر تحقق شعار «مهارتورم، رشد تولید» در سال ۱۴۰۲ و توجه به آن به عنوان هدف راهبردی بزرگترین مجتمع گازی کشور تاکید کرد.
کد خبر : ۵۳۱۶۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی روز شنبه، ۵ فرودین  با حضور در دفتر امام جمعه شهر عسلویه، و دیدار با حجت السلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه این شهر بر عزم جدی مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به منظور تحقق شعار سال از سوی این مجموعه تاکید کرد.

مدیرعامل بزرگترین مجتمع گازی کشور در این دیدار ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: کارکنان و متخصصان پارس جنوبی در سال ۱۴۰۱ با ثبت دستاوردهای بسیار ارزشمند همسو با شعار«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» یک پایان بسیار خوش را به ثبت رساندند.

باهوش در ادامه بر اهتمام این مجتمع بزرگ گازی کشور به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد و ادامه داد: در سال گذشته با حمایت‌های ارزشمند وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، تولید گاز و محصولات جانبی در دستور کار مستقیم پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی بوده و از ابتدای سال نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، شعار سال جاری یعنی «مهار تورم، رشد تولید» به عنوان هدف راهبردی و کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی، در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقشه راه و روشن کننده مسیر حرکت مدیران، متخصصان و کارکنان این مجموعه است گفت: فرماندهان و سربازان جبهه اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق اهداف و آرما‌نهای بلند و مقدس انقلاب اسلامی با پیروی از خط ولایت فقیه در مسیر تحقق شعار سال، حرکت در مسیر تولید، نوآوری و شکوفایی را آغاز کرده‌اند.

در ادامه این دیدار حجت السلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه شهر عسلویه با بیان اینکه زمان برای خدمت بسیار کوتاه است و فرصت ها به زودی به پایان می‌رسد گفت:  تا زمانی که فرصت داریم باید با انجام کارهای جهادی و اقدامات شاخص نقش بسیار موثری در جهت عزت و سربلندی کشور ایفا کنیم.

هاشمی نژاد افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از مدیران انقلابی، نیروی انسانی کارآمد، نوآور و توانمند توانست در ماه‌های سرد سال گذشته با وجود سرمای پایدار و ماندگار در بیشتر استان‌های کشور در مدت طولانی، بیش از ۷۵ درصد گاز کشور و هموطنان عزیزمان را با اقدامات جهادی تامین کند و این روزهای سخت را با موفقیت پشت سر گذاشت.

امام جمعه شهر عسلویه در پایان خاطرنشان کرد: امید است که با تداوم و افزایش سطح تعامل و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت شکوفایی منطقه با همفکری و همدلی تمامی مدیران اصلی مستقر در منطقه گام برداریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر