/
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی خبر داد

بیش از ۱۶ هزار نفر ساعت آموزش پرسنل استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره بر اهمیت و نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری بیش از ۱۶ هزار و ۴۴۹ نفر ساعت آموزش در قالب ۴۲ دوره آموزشی در شرکت گاز استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر : ۵۳۱۶۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی، با بیان این مطلب اظهار داشت: این برنامه‌ها در راستاي پاسخ به نيازهاي آموزشي کارکنان در سال گذشته و برای بیش از ۴۵۰ نفر از كاركنـان در قالب ۴۲ دوره آموزشی به صورت مجازی و حضوری برگزار شده است.

هاشمی تصريح كرد: وجود نيروهای جوان و با انگيزه در سطح استان، مسؤولان حوزه آموزش را بر آن داشت تا با برگزاری دوره‌های آموزشی هدفمند و برنامه‌ريزی شده جهت پرسنل شاغل در بخش‌هاي مختلف به رسالت خود عمل کنند كه اين امر باعث ارتقاء سرانه آموزشی پرسنل نسبت به سال قبل شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی افزود: اجرای این دوره‌ها با هدف توانمندسازی و افزایش بهره‌وری کارکنان و تعالی و پیشرفت سازمان برگزار شد.

وي با اشاره به اهمیت و نقش آموزش و توانمندسازی منابع انسانی در پویایی سازمان و لزوم اثربخشی این دوره‌ها و تنوع كلاس‌هاي آموزشي برگزار شده در طول سال گذشته افزود: اين رشته‌ها شامل پروانه‌های کار گرم و سرد، نگرش فرآیندی، ابعاد حقوقی و پیمان، مهندسی ارزش، بازرسی پوشش‌های مدفون، عایق کاری با پوشش FBE ، حفاظت گفتار و ساختار سرویس‌های اطلاعاتی بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در ادامه افزود: در راستای آموزش‌های «فنی و تخصصی شغلی» و ارتقاء و به روز کردن دانش مسئولان و کارکنان، دوره‌های اصول مدیریت بحران، اندازه گیری عملکرد انرژی و استفاده از خطوط مبنای انرژی ISO 50006، سیستم مدیریت یکپارچه IMS و ارتباط با مشتری و سنجش رضایت مشتری ISO 1002-ISO 1004 تحت عنوان دوره‌های «بهبود مدیریت» برگزار شد. علاوه بر این، دوره‌های «عمومی و فرهنگی» نظیر سبک زندگی سالم، ارگونومی عمومی، آسیب شناسی خانواده و اقتصاد خانواده توانست بخشي از نيازها و خواسته‌هاي آموزشي پرسنل شاغل در اين بخش را برآورده سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در پایان با  اظهار اميدواري در خصوص برنامه‌ريزي  در سال جديد به منظور برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي و افزايش سطح دانش و مهارت پرسنل توسعه آموزش را از ارکان مهم هرسازمانی عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه اهتمام به امر آموزش و توسعه دانش و توانایی های علمی در این شرکت به فرهنگ سازمانی تبدیل شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر