/
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد:

افزایش میزان گازرسانی به صنایع در راستای عمل به شعار سال

در راستای تحقق شعار سال، یکی از اولویت‌های شرکت گاز استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ افزایش میزان گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی است که این امر در میزان رشد تولید استان بسیار مؤثر خواهدبود.
کد خبر : ۵۳۱۸۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، از ضرورت اهتمام به این شعار و تلاش در جهت تحقق آن سخن گفت و اظهار کرد: شرکت گاز استان کرمانشاه به عنوان تأمین کننده سوخت ارزان و پایدار برای ۳۱۰۰ واحد صنعتی همیشه تلاش کرده به سهم خود واحدهای تولیدی را در زمینه رشد تولید و اشتغال یاری کند.

وی با بیان اینکه بهترین حوزه مصرف گاز استفاده از آن برای تولید و ایجاد اشتغال است، افزود: یکی از اولویت‌های ما در سال ۱۴۰۲ افزایش گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی است که این امر در میزان رشد تولید استان بسیار مؤثر خواهد بود.

حسینی با اشاره به ارزان بودن گاز طبیعی در کشور بیان داشت: واحدهایی که از گاز برای تولید استفاده می کنند قیمت تمام شده محصولاتشان پایین می‌آید و محصول را با قیمت کمتری به بازار عرضه می‌کنند و این موضوع در کاهش تورم موثر است.

 سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۲۳ واحد صنعتی جدید از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند اما تلاش ما بر این خواهد بود که تعداد این واحدها افزایش پیدا کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر