/
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

معاون فرهنگی اجتماعی استانداری از منطقه خراسان رضوی بازدید کرد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از بازدید معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری از منطقه خراسان رضوی خبر داد و در جمع اصحاب رسانه ضمن اعلام آمادگی کامل منطقه در ایام نوروز 1402، وضعیت سوخت‌رسانی در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر : ۵۳۱۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این نشست صمیمی که در سالن جلسات منطقه برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه به سوالات مطروحه پاسخ مناسب داد.

اصغری اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از اوایل اسفند ماه آماده‌باش کامل بوده و در بازه زمانی دهم تا بیستم اسفندماه به رفع ایرادات ممکن پرداخته است.

وی تصریح کرد: از بیستم اسفندماه سال گذشته تا کنون، تمامی جایگاه‌ها از لحاظ کمی و کیفی، ایمنی جایگاه‌ها و نیز وضعیت نمازخانه‌های بین راهی مورد بازدید مکرر قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به وضعیت ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه، گفت: مصرف بنزین در بازه زمانی 25 اسفند ماه 1401 الی پنج فروردین جاری در خراسان رضوی 82 میلیون لیتر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است و بیشترین میزان مصرف در ۲۹ اسفند و به میزان نه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده است.

 اصغری ادامه داد: در این مدت 19 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی هم به مصرف رسیده که نسبت به شرایط عادی پنج درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه خراسان رضوی با اشاره به سوخت‌رسانی مطلوب به ناوگان هوایی کشور نیز گفت: در بازه زمانی یاد شده، بیش از پنج میلیون لیتر ای‌تی‌کی نیز به ناوگان هوایی اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است، از مجموع ۱۴۷ جایگاه عرضه بنزین در خراسان رضوی، ۵۵ جایگاه و از ۱۳۹ جایگاه سی‌ان‌جی در این استان، ۷۶ جایگاه در مشهد واقع است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر