/
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
به منظور پایداری تأمین و توزیع فرآورده‌ نفتی در کشور انجام شد:

امکان بارگیری روزانه 6.5 میلیون لیتر فرآورده از انبار نفت شهیدباهنر بندرعباس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: به منظور تسهیل در سوخت‌رسانی و تسریع در ارسال فرآورده به اقصی نقاط کشور، بارگیری نفتکش از انبار نفت شهیدباهنر بندرعباس آغاز شد و امکان بارگیری روزانه شش و نیم میلیون لیتر فرآورده از انبار نفت شهیدباهنر بندرعباس وجود دارد.
کد خبر : ۵۳۲۸۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، احمد سالاری‌فر گفت: با توجه به گستردگی سفرهای هموطنان در نوروز امسال و افزایش مصرف انواع فرآورده در کشور با تدابیر اتخاذ شده در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ارسال انواع فرآورده‌های نفتی از انبار نفت شهیدباهنر بندرعباس آغاز شد.

سالاری‌فر گفت: پس از بررسی‌های لازم و دستور مدیرعامل محترم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، مقرر شد از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های انبار نفت یاد شده که تاکنون در حوزه انبارش فرآورده و عملیات دریایی بهره‌برداری می‌شد، استفاده حداکثری شود.

وی اظهار کرد: در مدت کوتاه و با برنامه‌ریزی فوری، بازوهای بارگیری انبار نفت شهیدباهنر عملیاتی شد و اکنون تمامی فرآورده مورد نیاز هرمزگان و استان‌های همجوار مانند فارس، جنوب کرمان و یزد از این انبار بارگیری و ارسال می‌شود.

مدیر منطقه هرمزگان ادامه داد: در اثر یک کار جمعی توسط واحدهای تخصصی خدمات مهندسی، تأمین و توزیع، عملیات انبار و حراست، اکنون روزانه بیش از شش میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده از مبدا انبار نفت مذکور به مقاصد مختلف ارسال می‌شود.

وی گفت: با این رویکرد ضریب اطمینان و پایداری بیشتری در امر توزیع فرآورده حاصل و در سوخت‌رسانی به مجاری عرضه هرمزگان نیز تسهیل و تسریع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از دیگر مزایای زیرساخت ایجاد شده، این است که در صورت بروز هرگونه وقفه در بارگیری انبار نفت شهیدرجایی، در کوتاه‌ترین زمان ارسال فرآورده از طریق انبار باهنر فرآورده جایگزین و عملیاتی می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر