/
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

توسعه گازرسانی موجب ایجاد رفاه و آسایش مردم شده است

امام جمعه کرمانشاه در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان با اشاره به این که توسعه گازرسانی موجب ایجاد رفاه و آسایش مردم شده است از خدمات و تلاش‌های این مجموعه قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۳۲۹۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های این مجموعه در راستای خدمت به مردم، بر ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی گاز تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این که توسعه گازرسانی موجب ایجاد رفاه و آسایش مردم شده است، از گازرسانی به مناطق مرزی و محروم استان ابراز خرسندی کرد و برای کارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه از خداوند متعال موفقیت و سربلندی مسألت کرد.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در این دیدار به ارائه گزارشی از دستاوردها، اقدامات و برنامه های آتی شرکت گاز استان پرداخت و گفت: سال ۱۴۰۱ یک سال بی نظیر برای شرکت بود چرا که به ۳۰۱ واحد صنعتی و ۲۳۰ روستا که ۶۷ مورد از آن در منطقه محروم سرفیروز آباد بود و شهر ریجاب که پروژه گازرسانی به آن از سال ۱۳۹۸ متوقف شده بود، گازرسانی شد.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۸ شهرستان سبز از نظر برخورداری از گاز وجود دارد، افزود: از ۳۵ شهر استان ۳۳ شهر گازدار شده اند و از ۲۳٠۵ روستای دارای قابلیت گازرسانی استان نیز ۲۰۲۱ روستا از گاز بهره‌مندند و روستاهای باقی مانده نیز در سالجاری گازدار می شوند.

حسینی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال«مهار تورم و رشد تولید» از جانب رهبر معظم انقلاب، گفت: گاز در رشد تولید نقش قابل توجهی دارد و ما می کوشیم با تسریع و تسهیل در فرآیند گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی به افزایش تولید و اشتغال کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱۰۰ واحد صنعتی استان از گاز برخوردارند، اعلام کرد: در سال جاری گازرسانی به ۲۵۰ واحد در دست اقدام است و تلاش می کنیم به تمامی متقاضیان در کمترین زمان ممکن گازرسانی کنیم.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان ضمن درخواست از مردم برای مصرف بهینه گاز، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که زمستان گذشته را بدون حتی یک دقیقه قطع گاز و بدون هیچ افت فشاری پشت سرگذاشتیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر