/
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

بیش از 4000 نفر ساعت آموزش ویژه اپراتورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی گیلان برگزار شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از برگزاری چهار هزار و 272 نفر ساعت آموزش برای اپراتورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی این منطقه در سال 1401 خبر داد.
کد خبر : ۵۳۴۱۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، مجتبی شکوری گفت: در سال گذشته، با رشد روزافزون و فراگیر شدن صنعت سی‌ان‌جی در استان، نیاز به  آموزش نیروی انسانی ماهر و به منظور ارتقاء ضریب ایمنی در جایگاه‌های سوخت، برای 89 نفر از اپراتورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی گیلان این مقدار نفر نفر ساعت آموزش انجام شد.

شکوری گفت: این دوره آموزشی به منظور آموزش اپراتوری جایگاه‌های سی‌ان‌جی طبق استاندارد آموزشی مصوب و بر اساس توافقنامه همکاری امضا شده میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شده است.

وی با اشاره به افزایش سطح دانش تجربی کارکنان جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده، هفت دوره آموزشی به مدت 48 ساعت در قالب 20 ساعت عملی و 28 ساعت تئوری انجام شد.

این مقام مسئول بیان کرد: آشنایی با تجهیزات جایگاه‌های سی‌ان‌جی، اصول ایمنی، معرفی و کاربرد قطعات در تجهیزات و بررسی نقش آنها در فرآیند تولید گاز طبیعی فشرده، بررسی اشکالات و خطاهای ایجاد شده در هر قطعه و تأثیر آن بر عملکرد فرآیند سوخت‌رسانی، اقدامات پیشگیرانه و اصول اولیه نگهداشت و تعمیرات تجهیزات از مهمترین عناوین آموزشی این دوره‌ها بود.

مدیر منطقه گیلان خاطرنشان کرد: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگانی که در آزمون پایان دوره حدنصاب نمره قبولی را کسب کردند، گواهینامه معتبر اپراتوری جایگاه‌های سی‌ان‌جی مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای صادر و اعطاء شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر