/
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

بیست‌و‌نهمین جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در شهرستان ساری افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با افتتاح یک باب جایگاه جدید، 29 جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در ناحیه ساری در حال خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر : ۵۳۴۴۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور در مراسم افتتاحیه این جایگاه در جمع مقامات و مسئولین شهری و استانی عنوان کرد: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت مایع (بنزین) "حافظ" در مدار رسمی سوخت‌رسانی قرار گرفت که با افتتاح این جایگاه در شهرستان ساری شاهد بهبود خدمات سوخت‌رسانی به خودروها خواهیم بود.

رجب‌پور ادامه داد: این جایگاه با صرف هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

وی با احتساب جایگاه‌های افتتاح شده در سال‌های اخیر بیان کرد: با افتتاح این جایگاه که زیر نظر ناحیه مرکزی ساری اداره می‌شود، جایگاه‌های تحت پوشش منطقه ساری در هشت ناحیه به تعداد 139جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد 88 جایگاه سی‌ان‌جی فعال و 17 مجتمع خدمات رفاهی و چهار فروشندگی داخل اتاقک است و این جایگاه به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر سوخت‌رسانی به همشهریان و مسافرین به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این جایگاه و شرایط بهتر در خدمات سوخت‌رسانی به مصرف‌کنندگان ساری تصریح کرد: این جایگاه با ایجاد اشتغال به کار برای نه نفر، تسهیل در سوخت‌رسانی، کاهش آلودگی زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.

مدیر منطقه ساری با آرزوی موفقیت و پیشرفت برای جامعه ایرانی اذعان کرد: خدمت به مردم از افتخارات این شرکت است و افتخار می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، پروژه بزرگ احداث این جایگاه عرضه سوخت در چرخه خدمت‌رسانی قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر