/
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
در سال مزین به عنوان "مهار تورم و رشد تولید"

سوخت‌رسانان برای تأمین سوخت واحدهای تولیدی پای کارند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در نخستین جلسه شورای اداری استان از آمادگی این شرکت برای تأمین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی خبر داد.
کد خبر : ۵۳۴۹۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، نخستین شورای اداری استان همدان، هفتم فروردین 1402 به ریاست قاسمی فرزاد، استاندارهمدان و سخنرانی برخط رئیس جمهور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، مبنی بر تبیین اولویت‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در سال جاری در محل سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

امین روستایی در حاشیه این نشست، با اشاره به نامگذاری سال 1402 به عنوان "مهار تورم و رشد تولید" ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: سوخت‌رسانان نیز همپای دیگر سازمان‌ها و ادارات کشور در تحقق منویات رهبری در تمهید این امر خطیر حاضر و آماده خدمات‌رسانی هستند.

روستایی افزود: در سال گذشته قریب به 700 میلیون لیتر بنزین و همین حدود نفتگاز در بخش‌های مختلف مصرف از جمله حمل و نقل، کشاورزی, صنایع بزرگ و کوچک و مصرف‌کنندگان  جزء و عمده در محدوده جغرافیایی استان بدون وقفه توزیع و مصرف شد.

وی تأکید کرد: علی رغم همه مشکلات و کاستی‌های موجود و ناترازی تولید و مصرف روزانه فرآورده‌های نفتی، هیچ خودرویی بدون سوخت نماند.

این مقام مسئول ادامه داد: کارکنان پرتلاش عملیاتی و پشتیبانی این صنعت عظیم در استان در کنار مدیریت منطقه و با همکاری نزدیک با شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان سخت‌کوش سوخت‌رسان، دوشادوش مالکان جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت، در عمل ثابت کردند که هیچ شأنی را والاتر از خدمت‌گزاری برای خود نمی پسندند.

روستایی با اشاره به فرامین رهبری معظم در خصوص شعار سال 1402 و ضرورت تحقق این اوامر، خواستار شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمایت از پروژه‌های توسعه‌ای تولید کالا و خدمات انجام شده تا تمامی پروژه‌ها در چارچوب مقررات نظام نوین توزیع پویا و هوشمندانه فرآورده‌های نفتی، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر منطقه همدان اذعان کرد: اگر بخواهیم تبیین درستی از توزیع هدفمند فرآورده‌های نفتی داشته باشیم باید نیاز واقعی مصرف‌کنندگان عمده و جزء را شناسایی کنیم که البته این کار انجام می‌شود و مهمتر اینکه دستگاه‌های متولی امر تأیید درخواست سهمیه‌ها، دقت و حساسیت لازم را باید بیش از پیش داشته باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: محموله‌های سوخت از مبداء تا مقصد حمل مورد رصد پایش قراردارند و ضروری است نیاز مصرف‌کنندگان به موقع و به میزان کافی در اختیار آنان قرار گیرد تا با همکاری دستگاه‌های ناظر، انتظامی و اجرایی ذیربط و صد البته شهروندان آگاه هیچ‌گونه منفذی برای قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه این سرمایه‌های ملی باقی نماند.

روستایی یادآور شد: در حال حاضر در بخش حمل و نقل 129 جایگاه تک و دومنظوره در منطقه همدان در مدار ارائه خدمات سوخت‌رسانی قرار دارند که این تعداد در قیاس با سال گذشته، شش درصد رشد را نشان می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر