/
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

بیش از 9000 نفر ساعت آموزش ایمنی و آتش‌نشانی در منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: با هدف ارتقاء آمادگی و توانمندی کارکنان و فعالان عرصه سوخت‌رسانی منطقه، بیش از 9 هزار نفر ساعت آموزش در سطح منطقه طی سال 1401 برگزار شد.
کد خبر : ۵۳۴۹۸
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با بیان اهمیت آموزش و برگزاری دوره‌های بازآموزی برای حفظ  و ارتقاء آمادگی و توانمندی کارکنان گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی واحد آموزش و نیز تعامل و همکاری اساتید و کارشناسان مجرب ایمنی و آتش‌نشانی منطقه، دوره‌های مختلف آموزشی با عناوینی نظیر " نحوه واکنش در شرایط اضطراری"، "الزامات و مقررات اچ‌اس‌ائی" و " رانندگی در تأسیسات و محوطه عملیاتی" برای رانندگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت برگزار شد.

 

راشدی افزود: دیگر دوره‌های آموزشی شامل "بازآموزی ایمنی و آتش‌نشانی"، "اطفای حریق و نحوه واکنش در شرایط اضطراری"، "آموزش مدیریت بحران"، "دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیرعامل" و "سیستم پروانه کار" است.

وی اظهار کرد: این دوره‌ها برای کارکنان ستاد منطقه، نواحی 12گانه، انبار نفت شهدای پخش تبریز و سوخت‌گیری هواپیمایی شهیدمدنی تبریز برگزار شد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: اجرای مستمر این دوره‌های آموزشی در پیشگیری از وقوع حادثه، کنترل و کاهش اثرات حوادث غیرمترقبه و صیانت از سرمایه‌های انسانی و تأسیسات نفتی مؤثر واقع خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر