/
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

مدیرعامل شرکت ملی پخش از انبار نفت کاشان بازدید کرد

با هدف پیگیری روند اجرایی انتقال انبار نفت کاشان به بیرون از محدوده شهری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به همراه مدیر عملیات از ناحیه کاشان بازدید کرد.
کد خبر : ۵۳۵۸۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، طی بازدیدی، در روز دوشنبه 21 فروردین، علی‌اکبر نژادعلی، جعفر سالاری‌نسب و تعدادی از مسئولین ستادی به همراه عبدالله گیتی‌منش، مدیر منطقه اصفهان و کوچیان، رئیس ناحیه کاشان، به منظور پیگیری روند اجرایی انتقال انبار نفت کاشان به بیرون از محدوده شهری، به ناحیه کاشان عزیمت کردند.

در این بازدید، گزارشی از روند اجرای طرح و اقدامات انجام شده طی چند سال گذشته، نظیر امکان‌سنجی و تأمین زمین مورد نیاز به ابعاد 50 هکتار و نیز جلساتی که پیرامون واگذاری زمین فعلی به منظور تأمین بخشی از منابع مالی طرح برگزار شده است، ارائه شد.

پس از بازدید میدانی از زمین خریداری شده، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن دیداری صمیمیانه با کارکنان ناحیه کاشان، پیرامون مشکلات ناحیه نیز مواردی مطرح شد.

در انتها نیز جلسه‌ای با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان در محل فرمانداری منعقد شده و تصمیمات ارزنده و مؤثری نیز در جهت تسهیل روند اجرایی اتخاذ و صورتجلسه شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر