/
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
در دیدار مدیر منطقه با استاندار همدان مطرح شد

مصرف 40 میلیون لیتر بنزین در سفرهای نوروزی امسال

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در دیدار نوروزی با استاندار همدان از مصرف حدود 40 میلیون لیتر بنزین در ایام سفرهای نوروز امسال خبر داد.
کد خبر : ۵۳۶۱۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، 19 فروردین 1402 و در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان با قاسمی‌فرزاد در محل دفترکار وی دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار روستایی، گزارشی از اقدامات کلی منطقه در بازه زمانی 18 روزه (25 اسفند 1401 لغایت 13 فروردین 1402) شامل تعداد بازرسی‌های نظارت نوروزی، شمار پایش‌های کنترلِ کمی و کیفی فرآورده، میزان توزیع فرآورده، رصد ملاحظات ایمنی و رعایت حقوق شهروندیو تأثیر این فعالیت‌ها بر بهبود نظام ارائه خدمات این منطقه را ارائه کرد.

وی گفت: مصرف بنزین استان در بازه زمانی  یاد شده، 39 میلیون و 800 هزار لیتر بوده که در مقایسه با همین مدت در سال 1401، دو درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول همچنین ادامه داد: بیشترین میزان مصرف بنزین در بازه فوق در روز 12 فروردین با دو میلیون و 880 هزار لیتر برای منطقه ثبت شده، در حالی که مصرف کل کشور در همین روز 128 میلیون لیتر بوده و سهم استان همدان 2.2 درصد از مصرف کل بوده است.

مدیر منطقه همدان افزود: در تمامی روزهای این دوره‌ی 18روزه هیچ وقفه‌ای در امر سوخت‌گیری خودروها به وجود نیامد و سوخت‌رسانان به صورت 24 ساعته پای کار بودند تا یک میلیون و 325 هزار دستگاه خودروی سواری به سهولت بنزین مورد نیاز خود را دریافت کنند.

روستایی از خروج 95 میلیون لیتر فرآورده بنزین در این 18 روز از انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر توسط سه هزار و 84 دستگاه نفتکش جاده‌پیما به مقاصد مصرف خبر داد.

وی با اشاره به حدود 845 مورد بازدید منظم و تصادفی از جایگاه‌های عرضه سوخت، تصریح کرد: سوخت‌رسانی مطلوب و استاندارد ملی، رسالت و فلسفه وجودی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و منطقه همدان است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : مدیریت، کارکنان عملیاتی انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان، مسئولین نواحی هشت‌گانه مستقر در شهرستان‌های استان، خدمات فنی و مهندسی، سامانه هوشمند، روابط عمومی، مهندسی فرآورده ها، برنامه ریزی، خدمات مالی - اداری، اچ‌اس‌ائی، تیم‌های پشتیبان و گروه‌های دیگر ذینفع شامل پیمانکاران و رانندگان سخت‌کوش حمل و نقل، مالکان و متصدیان پمپ‌بنزین‌ها، همه و همه در این توفیق خدمت به مردم سهیم بوده و هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان، از مجموع 129 باب جایگاه عرضه‌کننده سوخت مایع و سی‌ان‌جی، حدود 700 مورد کنترل کیفی و کمی فرآورده انجام شد.

این مقام مسؤول گفت: در آخرین روز از سال 1401، برای تسهیل دسترسی و امر سوخت‌رسانی و رفاه حال مسافران نوروزی و دیگر هموطنان دو جایگاه "پارس" و "پارسیان" در ناحیه‌های مرکزی و ملایر راه‌اندازی و در مدار خدمات‌رسانی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، قاسمی‌فرزاد، استاندار مردمی استان همدان نیز از فعالیت ۲۴ ساعته تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی و نظارت مستمر بر جایگاه‌های سوخت استان همدان در ایام اوج سفرهای نوروزی هموطنان عزیز به استان همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین قدردانی و تشکر کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تلاش سوخت‌رسانان منطقه همدان خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو به مناسبت عید سعید فطر و شرایط مساعد آب و هوایی، موج دیگری از مسافرت‌ها به استان را پیش‌رو خواهیم داشت لذا از مدیریت تلاشگر شرکت پخش انتظار می‌رود مانند سنوات گذشته آمادگی کامل را داشته و خدمات سوخت‌رسانی را به نحو احسن برای هموطنانی که از مناطق شمالی و مرکزی کشور استان پرجاذبه همدان را به عنوان مقصد گردشگری خود برگزیده‌اند را فراهم آورد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر