/
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مدیر عامل تاکید کرد:

ضرورت ایجاد سامانه جامع صادرات و واردات در حوزه فرآورده‌های نفتی

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دیروز 27 فروردین ماه 1402 در مراسم تکریم و معارفه مدیر صادرات و واردات این شرکت، ضرورت ایجاد سامانه جامع صادرات و واردات در حوزه فرآورده‌های نفتی را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر : ۵۳۶۴۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی مدیرعامل در  مراسم تکریم مجتبی خادمی و معارفه مصطفی تکریمی‌خواه مدیر جدید با اشاره به استرس و حساسیت کاری و مسائل مترتب بر این مدیریت از جنبه‌های مختلف، از حسن خلق، انضباط کاری و خدمات صادقانه خادمی (مدیر قبلی) تقدیر و تشکر کرد.

نژادعلی خواستار بگارگیری مدیران موفق در بخش‌های دیگر صنعت با توجه به ماهیت کار و خدمات شبانه‌روزی و صادقانه آنان شد.

وی با تأکید بر تغییر نگرش در حوزه صادرات و واردات فرآورده‌های نفتی، برنامه‌ریزی و تعامل بیش از پیش با مدیریت‌های مختلف از جمله مدیریت بازرگانی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در جهت بازاریابی و ارزآوری حاصل از صادرات را خواستار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین تغییر فرآیندهای تعاملی و بین‌المللی همسو با مأموریت‌ها و چشم‌انداز شرکت را مورد تأکید قرار داد و و از مدیر جدید با توجه به سبقه طولانی در حوزه نفت خواست تا فعالیت و مطالعات خود و مجموعه را در جهت تعالی سازمان و حوزه مرتبط معطوف کند.

وی در پایان مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید، با اهدای حکمی، توجه جدی به نیروی انسانی و ایجاد انگیزش‌های مناسب، برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند در جهت افزایش سهم صادرات فرآورده به کشورهای همسایه با رعایت دستورعمل‌ها و رویه‌های صادراتی و همکاری در پیاده‌سازی و راه‌اندازی سامانه جامع صادرات و واردات را بخشی از اقدامات و در حیطه وظایف مدیر جدید اعلام کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر