/
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
سخنگوی دولت:

دولت برنامه قیمتی در حوزه انرژی ندارد

سخنگوی دولت گفت: دولت برنامه قیمتی در حوزه انرژی ندارد، یکی از محورهای اساسی در جمع‌آوری کارت‌های هوشمند سوخت از جایگاه‌های عرضه مبارزه با قاچاق سوخت است.
کد خبر : ۵۳۷۳۷

 به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران علی بهادری‌جهرمی (سه‌شنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در نشست خبری به چهارمین سفر استانی رئیس‌جمهوری در دور دوم که پنجشنبه آینده (هفتم اردیبهشت‌ماه) انجام می‌شود، اشاره و اظهار کرد: انجام دیدارهای مردمی و افتتاح برخی پروژه‌های نیروگاهی، پالایشی، محیط زیستی و ریلی از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهوری در این سفر است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره جمع‌آوری کارت‌های سوخت از جایگاه‌های عرضه بنزین افزود: دولت برنامه قیمتی در حوزه انرژی ندارد و یکی از محورهای اساسی در این حوزه قاچاق سوخت است و وزارت نفت به‌دنبال اصلاح رویه‌هاست، از این رو از دارندگان خودروها تقاضا می‌شود تلاش کنند از کارت‌های هوشمند سوخت شخصی استفاده کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: کارت سوخت جایگاه‌داران برای مقابله با قاچاق سوخت محدود شده است، اما در همه جایگاه‌های عرضه سوخت کارت سوخت اضطراری وجود دارد.

بهادری‌جهرمی اظهار کرد: از مالکان خودرو می‌خواهیم که با کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کنند و اگر کارت سوخت ندارند، درخواست کارت سوخت المثنی داشته باشند، البته شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز باید در صدور کارت‌های سوخت تسریع و عقب‌افتادگی گذشته را جبران کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر