/
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

بیش از 2400 کارت هوشمند سوخت در منطقه آذربایجان شرقی رمزگشایی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از رمزگشایی بیش از دو هزار و 400 کارت هوشمند سوخت در سطح منطقه خبر داد.
کد خبر : ۵۳۸۴۵
به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی، مشتری‌مداری و تسریع و تسهیل در پاسخگویی شایسته به مراجعین در سطح منطقه گفت: واحد سامانه هوشمند سوخت منطقه در سال گذشته نسبت به رمزگشایی و حذف رمز بیش از دو هزار و 400 عدد کارت سوخت مراجعین با دریافت مدارک لازم مالک خودرو اقدام کرده است.

راشدی در ادامه اظهار کرد: کارکنان تلاشگر منطقه در واحد یاد شده، برای بیش از 20 هزار نفر از مراجعان پیرامون پیگیری کارت‌های جامانده در جایگاه‌های عرضه سوخت، راهنمایی به پلیس+10 برای درخواست المثنی کارت سوخت و اعلام مفقودی، مکاتبه در مورد کارت های سوخت دارای مشکل و نیز سایر موارد، خدمات ارئه کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: سامانه هوشمند سوخت منطقه علاوه بر پاسخگویی به مراجعین محترم منطقه، به صورت مستمر عملکرد سامانه هوشمند 178 باب جایگاه عرضه سوخت در سطح استان را پایش می‌کند و پیگیر رفع مشکلات ارتباطی و نرم‌افزاری، تجهیزات و نیز تعمیرات در صورت لزوم است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی با تأکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی به منظور بهبود نظام توزیع سوخت یادآور شد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت جاماندن کارت سوخت خود در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت سوخت خود به سامانه SCS.NIOPDC.IR مراجعه کنند همچنین جهت درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی به دفاتر پلیس+10 مراجعه و برای پیگیری وضعیت درخواست کارت سوخت خود نیز با سامانه یکپارچه و ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل کنند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر