/
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

148 میلیون و 747 هزار لیتر نفت‌سفید در منطقه کرمان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از مصرف 148 میلیون و 747 هزار لیتر نفت‌سفید در سالی که گذشت در سطح استان خبر داد.
کد خبر : ۵۳۹۵۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط سخت زمستان سال گذشته و در جهت تأمین سوخت مورد نیاز، این مقدار نفت سفید از مبادی انبار نفت شهید احمدی‌روشن کرمان و انبار نفت سیرجان در سطح استان توزیع شد که این میزان در مقایسه با سال 1400، 13 درصد افزایش داشته است.

نورالدینی با اشاره به اینکه از این میزان حدود 115 میلیون لیتر در بخش مصارف خانگی بوده است، افزود: در منطقه کرمان 280 هزار خانوار شهری و روستایی مصرف‌کننده نفت‌سفید و گازمایع وجود دارد که با ثبت‌نام در سامانه NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR، سهمیه الکترونیکی مورد نیاز خود را از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار و با نرخ مصوب دولتی دریافت می‌کنند.

مدیر منطقه کرمان ضمن تأکید بر اینکه درحال حاضر توزیع نفت‌سفید و گازمایع تنها به شیوه الکترونیکی امکان‌پذیر است، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، توزیع عادلانه، دسترسی آسانتر مصرف‌کنندگان واقعی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر