/
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

سیصدودوازدهمین جایگاه فارس در جهرم به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از یک باب جایگاه عرضه سوخت در شهرستان جهرم، شمار جایگاه‌های سوخت مایع استان به 312 باب رسید.
کد خبر : ۵۳۹۷۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری در مراسم بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی "برساد" در شهرستان جهرم گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه، تعداد مجاری عرضه سوخت مایع ناحیه جهرم به 13 باب افزایش یافته است.

طاهری، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات نوروز 1402، از تلاش‌ها و همکاری مالکان مجاری عرضه و شرکت‌های زنجیره‌ای صاحب نشان در سوخت‌رسانی بدون وقفه در این ایام  قدردانی کرد و گفت: به منظور سوخت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، مکان‌یابی اصولی و منطقی مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی جدید در سطح استان و توسعه کمی و کیفی جایگاه‌های موجود از برنامه‌های شرکت در سال جدید است.

وی با اشاره به موقعیت استان فارس در محور مواصلاتی شمال به جنوب کشور و حجم ترددها در این محور به ویژه  شهرستان‌های جهرم و لارستان افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، فرآیند سوخت‌رسانی در این محور، تسریع و مطلوب‌تر انجام خواهد شد.

مدیر منطقه فارس با اشاره به عرضه بنزین و نفتگاز در این جایگاه اظهار کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی، در زمینی به مساحت چهار هزار و 700 مترمربع با 16 نازل افتتاح و زمینه اشتغال مستقیم 10 نفر را نیز فراهم آورده است.

لازم به ذکر است، در این جایگاه زیرساخت‌های لازم همچون سیستم پرداخت الکترونیکی،  کیف پول و طرح کهاب اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

در این مراسم فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و محلی شهرستان جهرم نیز حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر