/
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
با هدف پایش شیوه تولید پلمپ درب مخازن نفتکش‌ها انجام شد؛

بازدید مدیران عالی پخش از کارخانه پلمپین صنعت همدان

چند تن از مدیران ستادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مسئولان پخش منطقه همدان از کارخانه پلمپین صنعت همدان بازدید کردند.
کد خبر : ۵۴۱۷۰

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، اکبری، قائم‌مقام و معاون مدیرعامل، سالاری‌نسب، مدیر عملیات، عرب‌عامری، مدیر بازرگانی، زارع، مدیر منابع انسانی و رضائی ده‌شیبی، رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 11 اردیبهشت 1402 در معیت مسئولان منطقه همدان از کارخانه تولید پلمپ در شهرک صنعتی بوعلی همدان بازدید کردند.

بر پایه این گزارش، رئیس واحد برنامه‌ریزی منطقه همدان گفت: این بازدید با هدف پایش روند تولید پلمپ درب مخازن نفتکش‌ها و ارائه پیشنهادهایی برای رفع نواقص و نقاط ضعف این محصول از جمله تکراری نبودن شماره سریال‌ها، ارتقای کیفیت، سالم بودن و همچنین بسته‌بندی نهایی انجام شد.

عبدالله صفایی‌بهزاد افزود: پلمپین صنعت، اولین و بزرگترین کارخانه تولید پلمپ در خاورمیانه بوده که حدود 40 نوع محصول پلمپ در آن تولید شده و به نقاط مختلف داخل و خارج کشور صادر می‌شود.

صفایی‌بهزاد ادامه داد: پلمپ، ابزاری برای دست نخورده ماندن اصالت یک کالا یا خدمات است که در شرکت ملی پخش نقش مهم‌تری داشته و وسیله‌ای برای حفاظت از فرآورده‌های نفتی و به تبع جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت است.

وی از بازدید فضل‌الله اکبری، قائم مقام مدیرعامل و رضایی ده‌شیبی، رئیس حسابرسی شرکت ملی پخش از انبار نفت ایثارگران، ناحیه مرکزی، ساختمان‌های شماره 1 و 2 ستاد منطقه و دیدار و گفتگوی صمیمی آنها با همکاران به ویژه کارگران عملیاتی در روز کار و کارگر خبر داد.

رئیس واحد برنامه ریزی منطقه همدان اضافه کرد: احداث ساختمان اداری منطقه با مدیران عالی شرکت از موضوعاتی بود که طرح بحث و پیگیری شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر