/
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

یک فروشندگی عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از افتتاح فروشندگی عرضه فرآورده‌های نفتی "مژن‌آباد" در دهستان مرزی بستان از توابع شهرستان خواف خبر داد.
کد خبر : ۵۴۲۸۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی در مراسم بهره‌برداری از این فروشندگی که با حضور فرماندار و دیگر مقامات محلی و جمعی از مردم عزیز برگزار شد، با بیان محرومیت این دهستان‌ بزرگ و فاصله 40 کیلومتری آن با اولین جایگاه عرضه سوخت در شهر سنگان، ضرورت احداث‌ و بهره‌برداری از این فروشندگی را با هدف دسترسی آسان، کاهش هزینه‌ها و خطرات ایاب و ذهاب و حمل فرآورده‌های نفتی و همچنین بهینه‌سازی مصرف سوخت، مهم و اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد.

بلندی افزود: این فروشندگی‌ با سرمایه‌گذاری بیش از 30 میلیارد ریال‌ با امکان عرضه بنزین و نفت‌گاز احداث‌ و به بهره‌برداری‌ رسید که‌ ضمن اشتغال‌زایی، سوخت‌رسانی را به بیش از 30 هزار نفر از مردم عزیز در هفت روستای دهستان مرزی بستان بر عهده دارد.

وی در ادامه ضمن حضور در محل احداث هشتمین جایگاه سوخت شهرستان خواف در معیت فرماندار، شهردار ودیگر مقامات محلی در آئین کلنگ‌زدنی جایگاه اختصاصی "فغانی" اظهار کرد: به شرط انجام تعهدات سرمایه‌گذار بخش خصوصی در کمتر از یک سال، شاهد احداث و بهره‌برداری این جایگاه عرضه‌ سوخت در شهرستان خواف خواهیم‌ بود.

مدیر منطقه تربت‌حیدریه افزود: در شهرستان خواف، 2 موافقت‌ اصولی دیگر نیز جهت احداث مجتمع خدمات رفاهی و جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی صادر شده که در دست ساخت است.

عباسپور فرماندار شهرستان‌خواف، حضور میدانی‌ و‌ مؤثر مدیر منطقه تربت‌حیدریه را در تحقق برنامه‌ها و مصوبات جهت فراهم شدن زیرساخت‌های توسعه خدمات، شایسته تقدیر دانست و با بیان فرمایش مقام معظم رهبری "توفیق خدمت به مردم افتخار بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته است"، از تلاش‌های انجام شده در مسیر خدمت به مردم عزیز قدردانی کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر