/
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس صبح روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه و بعدازظهر روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه منحصراً در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر : ۵۴۳۶۸

 نبض نفت- سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه در اطلاعیه ای زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد:

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شرکت‌ در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) یا اطلاعات نام نویسی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی یا کد پیگیری نام نویسی اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:
با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج کارت شرکت (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، وضعیت تاهل/تعداد فرزند، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتی که نسبت موارد ذیل تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص دانشگاه هرمزگان مراجعه کنند.

داوطلبان اگر سئوال یا درخواستی دارند از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org/، به این سازمان ارسال کنند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر