/
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
مدیر منطقه آبادان در حاشیه نمایشگاه تشریح کرد؛

توزیع بنزین یورو در تمامی نواحی تحت پوشش منطقه آبادان شرکت ملی پخش

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از توزیع بنزین یورو ۴ در تمامی نواحی منطقه آبادان خبر داد و گفت: ناحیه شادگان به عنوان پنجمین ناحیه منطقه آبادان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افتتاح شد.
کد خبر : ۵۴۴۸۲
به گزارش  نبض نفت  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افزود: یک زمین چهار هکتاری از پالایشگاه آبادان، برای انتقال انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان اخذ شده است.

وی همچنین از برنامه ریزی احداث جایگاه های گازمایع LPG سوز در منطقه آبادان خبر داد و تاکید کرد: افزایش ظرفیت لودهای بارگیری بنزین انبار نفت آبادان از ۳ به ۴ لود، افزایش ظرفیت لودهای بارگیری بنزین انبار نفت ماهشهر از ۸ به ۱۱ لود و ۷ به ۱۴ دربخش نفت‌گاز از دیگر اقدامات زیرساختی در این منطقه در سال گذشته بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان تصریح کرد: ساماندهی نیروهای موزه‌های سه گانه صنعت نفت آبادان در سیستم جامع اداری، برگزاری مسابقات فوتسال مناطق ۳۷ گانه به مناسبت هفته بسیج به میزبانی منطقه آبادان و پخش زنده از سیمای مرکز آبادان، واگذاری پارکینگ تاسیسات گازمایع و DM YARD به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.

بنی سعید به پروژه افزایش ظرفیت بارگیری با ایجاد یک لود بارگیری جدید در تأسیسات گاز مایع آبادان، راه اندازی مجدد برخی جایگاه های CNG غیرفعال با تعامل با شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: انعقاد یا تجدید انعقاد تفاهنامه های علمی پژوهشی بین منطقه و دانشگاه های مختلف، همکاری نیروهای بسیج منطقه جهت انجام ثبت نام طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع و تجهیز موزه های سه‌گانه صنعت نفت آبادان و افزایش تعداد بازدیدکنندگان در ایام تعطیلات نوروزی با رویکرد جذب گردشگری و همچنین حمایت از ورزش فوتبال نونهالان شهر با احداث مجموعه ورزشی شهدای شرکت ملی پخش در منطقه از دیگر دستاوردهای منطقه آبادان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی کارت‌های آزاد جایگاه‌داران گفت: به این منظور تبلیغاتی محیطی و رسانه‌ایی انجام شده و همچنین محتوای اطلاع رسانی درباره طرح و همچنین نحوه استفاده شهروندان از سهمیه آزاد و یارانه ایی کارت سوخت شخصی خود انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از احداث دیوار انبار نفت‌کوره ماهشهر خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای اجرا و اتمام پروژه های احداث جایگاه های سوخت منطقه آبادان نیز انجام شده است.


شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه آبادان نخستین منطقه شرکت ملی پخش ایران است که در سال ۱۳۰۷ تاسیس شد و نخستین بنزین خانه ایران هم در سال ۱۳۰۶ در آبادان ساخته و راه‌اندازی شد که در حال حاضر پس از مرمت در سال های ۹۵ و ۹۶ به عنوان موزه برای بازدید عموم فعال است. شهرهای آغاجری، زیدون، امیدیه، هندیجان، شادگان، دارخوین، ماهشهر-سربندر، خرمشهر، آبادان و اروندکنار تحت پوشش این منطقه قرار دارند. از نظر سوخت رسانی منطقه آبادان و هرمزگان به طور مشترک دومین منطقه مهم و استراتژی کشور در حوزه تامین و صادرات فرآورده‌های نفتی به شمار می‌روند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر