/
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

مشاركت پژوهشگاه صنعت نفت و مناطق نفت‌خیز برای راه اندازی آزمایشگاه سیالات حفاری در اهواز

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه نفت تهران قرارداد همکاری مبنی بر راه اندازی آزمایشگاه‌های مهندسی سیالات حفاری و ارائه خدمات فنی مهندسی پژوهشگاه صنعت نفت در پردیس اهواز رامنعقد کردند.
کد خبر : ۵۴۵۲۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، این همکاری در راستای گسترش فعالیت‌های فناورانه و پژوهش محور جهت دستیابی به تولید صیانتی و پروژه توسعه ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام می شود.

علیرضا دانشی؛ مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه امضا این قرارداد به همکاری این دو مجموعه اشاره کرد و گفت: با اجرای این قرارداد می‌توانیم به صورت علمی‌تر در صنعت حفاری فعالیت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پژوهشگاه صنعت نفت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است افزود: صنعت نفت، صنعتی تخصصی و دانش بنیان محسوب می‌شود که باید به مجموعه‌های مرتبط به آن از جمله دانشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: پژوهشگاه صنعت نفت از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است و می‌تواند در احیای زنجیره ارزش صنعت نفت به خوبی نقش آفرینی کند و در تمام حوزه های بالادست، میان دست و پایین دست به صورت ویژه‌ای فعالیت کند.

گفتنی است این قرارداد میان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سومین روز نمایشگاه به امضاء رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر