/
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

عضو کمیسیون آموزشی مجلس شورای اسلامی در ترویج بهینه سازی مصرف سوخت اعلام آمادگی کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه بهین سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آمادگی همکاری کمیسیون آموزشی مجلس شورای اسلامی در تولید محتوا با موضوع بهینه سازی مصرف سوخت در کتب درسی را اعلام کرد .
کد خبر : ۵۴۵۳۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، دکتر نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از رویداد فرهنگی بهین سوخت (طرح جامع مدیریت مصرف سوخت) بازدید کرد و با ابعاد این طرح از نزدیک آشنا شد.

مشاور مدیر عامل و سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره اجرای این طرح در نمایشگته گغت: با توجه به مصرف بی رویه سوخت و نبود آگاهی کافی در بین اقشار جامعه از هزینه‌های گزاف تولید فرآورد‌ه‌های نفتی، ضروری است تا به نحو شایسته و گسترده در جهت مصرف درست سوخت فرهنگ سازی شود.

مومنی اظهار کرد : در حال حاضر از سوی شرکت ملی پخش اقدامات خوبی در نشر فرهنگ بهینه مصرف انجام شده که لازم است این طرح‌ها در کتب درسی مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شود تا نسل فردا از این میراث تمام شدنی مراقبت بیشتری کنند .

مومنی ضمن قدردانی از حضور عضو هیات رئیسه در غرفه بهین سوخت، تدوین محتوای آموزشی با محوریت مصرف بهینه در همه زمینه‌ها به ویژه سوخت را اولویت امروز جامعه دانست و لازم دید تا این مهم در کتاب‌های درسی دانش آموزان محتواسازی شود .

دکتر نادری عضو هیئت رئیسه و کمیسیون آموزشی مجلس شورای اسلامی در بازدید از رویداد فرهنگی بهین سوخت استقبال کرد و گفت: کمیسیون آموزشی مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است و تدوین محتوای آموزشی ارائه شده از سوی این شرکت را در کتب درسی مقاطع هدف لازم می داند.

وی تاکید کرد: باید در بهینه سازی مصرف سوخت تلاش کرد و کمیسیون آموزشی مجلس شورای اسلامی آماده همکاری در کاهش مصرف حوزه‌های مختلف به خصوص ذخایر فسیلی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر