/
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

پخش فارس میزبان رؤسای بهداشت و درمان صنعت نفت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از برگزاری جلسه مدیران ستادی و رؤسای مراکز بهداشت و درمان وزارت نفت به میزبانی پخش منطقه فارس خبر داد.
کد خبر : ۵۴۵۳۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، در این جلسه، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت ضمن قدردانی از میزبانی شرکت پخش منطقه فارس، از توجه ویژه مقام عالی وزارت به حوزه بهداشت و درمان خانواده بزرگ صنعت نفت خبر داد و گفت: توجه به سلامت جسمی و روانی نیروی انسانی از اولویت‌های مهم وزارت نفت در حوزه منابع انسانی است.

سیدمهدی هاشمی افزود: به همین منظور توسعه زیرساخت‌های لازم، افزایش تجهیزات مورد نیاز و توانمندی مناطق بهداشت و درمان از جمله برنامه‌ها برای افزایش ارائه سطح خدمات و رضایت‌مندی کارکنان و خانواده‌ها در حوزه بهداشت و درمان است.

مدیر منطقه فارس در جمع رؤسای مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت، صبر و صداقت همراه با کار جهادی را از ویژگی‌های بارز همکاران در مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت بیان کرد.

اسداله طاهری گفت: برای ارائه  خدمات به مردم می‌بایست نیروی انسانی از سلامت جسمی و روانی لازم برخوردار باشد و  این حجم خدمات ارائه شده به مردم توسط کارکنان خدوم بخش‌های مختلف وزرات نفت مرهون تلاش‌های صادقانه همکاران گمنام در مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت است. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر