/
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
سهم سوخت‌رسانان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء؛

مشارکت پخش منطقه همدان در انتشار کتاب "زمانی برای عاشقی"

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از مشارکت این شرکت در انتشار کتاب "زمانی برای عاشقی" خبر داد و گفت مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان همکاری با یادگارهای دفاع مقدس را برای خود افتخار می دانند.
کد خبر : ۵۴۵۳۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در این باره گفت: تلاشی ارزشمند از سوی مدیریت و کارکنان منطقه همدان به منظور مشارکت در چاپ و نشر و توزیع کتاب ارزشمند "زمانی برای عاشقی" فرصتی مغتنم به دست داد تا بار دیگر با فرهنگ والای شهادت، روح و جسم خود را با عطر بهشتی سیره شهیدان آشنا ساخته و فعالیت‌های خدمت‌گزارانه سوخت‌رسانی خود را متبرک سازیم.

وی گفت: این کتاب ارزشمند به روایت معصومه خدابخشی، همسر بزرگوار سردار والامقام حاج‌محسن عینعلی از فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس و مادر همکار گرامی احسان عینعلی، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه تویسرکان از توابع این منطقه و به قلم لیلا گودرزیان‌فرد است که روایت ماندگار عاشقانه‌های یک فرمانده را به تصویر کشیده است.

مدیر منطقه همدان در نشستی صمیمی با راوی و نویسنده این کتاب اظهار کرد: همکاری صمیمیانه و خودجوش کارکنان منطقه در مشارکت در انتشار این اثر ماندگار،  از توفیق الهی و افتخاری بس بزرگ برای مجموعه سوخت‌رسانان است.

وی تأکید کرد: تاریخ ادبیات دفاع مقدس سرشار از مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است، لذا برماست به هر میزان سهم، مشارکت کنیم تا این ذخایر و معادن ارزشمند و ناب فرهنگی و راه‌گشا را کشف و به مثابه چراغی فراراه آیندگان قرار دهیم.

این مقام مسئول با اشاره بیان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند "یاد شهدا باید همیشه فضای جامعه را عطرآگین سازد"، یادآور شد: منطقه همدان در همین راستا و برای مشارکت در انتشار این اثر ارزشمند، ۵۰ درصد هزینه چاپ اول کتاب "زمانی برای عاشقی" را تقبل کرده است تا این منطقه هم سهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام داشته باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر