/
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی فارس به 133 باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با بهره‌برداری از جایگاه سی‌ان‌جی تک‌منظور "جولایی" در شهر فسا، تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی فارس به 133 باب رسید.
کد خبر : ۵۴۵۸۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهر فسا به چهار باب رسید و امکان سوخت‌گیری برای دو هزار و 200 دستگاه خودرو در روز فراهم شد.

طاهری با قدردانی از مشارکت بخش خصوصی و حمایت‌های مسئولین شهرستان فسا در راه‌اندازی این جایگاه، سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت فارس در بخش حمل و نقل  را 25 درصد اعلام کرد و افزود: تمامی هزینه‌ها از جمله خرید زمین، ساخت ابنیه، خرید انشعابات و نصب و راه‌اندازی تجهیزات توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بالغ بر  300 میلیارد ریال انجام شده است.

وی مصرف روزانه این سوخت پاک در استان را یک میلیون و 550 هزار مترمکعب بیان و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه با سه دستگاه دیسپنسر و شش نازل سوخت، استفاده مردم از سی‌ان‌جی در شهر فسا تسریع خواهد شد.

شایان ذکراست، با بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات شهرستان انجام شد، زمینه اشتغال مستقیم 10 نفر نیز فراهم  شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر