/
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
پیام تسلیت مالکین و رانندگان خودروهای سبک استیجاری شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق بابت شهادت مظلومانه سرباز برومند سرخسی شهید یونس سیفی‌نژاد؛

شهید یونس سیفی‌نژاد جانش را فدای امنیت و آرامش ایرانیان کرد

مالکین و رانندگان خودروهای سبک استیجاری شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق بابت ضمن تسلیت به خانواده شهید شهید یونس سیفی‌نژاد تاکید کردند که این شهید عزیز جانش را فدای امنیت و آرامش ایرانیان کرد.
کد خبر : ۵۴۶۴۳
شهید یونس سیفی‌نژاد جانش را فدای امنیت و آرامش ایرانیان کرد
به گزارش نبض نفت مالکین و رانندگان خودروهای سبک استیجاری شرکت بهرهبرداری نفت و گاز شرق در پی شهادت مظلومانه سرباز برومند سرخسی شهید یونس سیفی‌نژاد ضمن تسلیت به خانواده این شهید عزیز متنی را در اختیار این رسانه قرار دادند.

متن تسلیت ارسالی به شرح زیر است:

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرباز رشید وطن و همشهری گلمان شهید یونس سیفی‌نژاد عزیز، در درگیری با اشرار و منافقین انقلاب اسلامی در سراوان، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانبان گردید.

شهید یونس عزیز و بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش، امنیت جامعه و کنترل مرزهای کشور عزیزمان ایران اسلامی، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد، بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

اینجانبان وقوع این حادثه غمبار را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت‌الله العظمی امام‌ خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و پرسنل غیور انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم، بخصوص پدر و مادر شهید یونس عزیز، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت داریم.

مالکین و رانندگان خودروهای سبک استیجاری شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر