/
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کارکنان نیروگاه‌های فارس با مجموعه مقررات توزیع فرآورده‌های نفتی آشنا شدند

رئیس تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه فارس از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مقررات توزیع فرآورده‌های نفتی برای کارکنان نیروگاه‌های استان به منظور حمایت از بخش تولید خبر داد.
کد خبر : ۵۴۶۴۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه فارس، امین فروتن از برگزاری یک دوره آموزشی با حضور مسئولین نیروگاه ‌سیکل ترکیبی فارس با هدف سوخت‌رسانی  مطلوب‌تر  و حمایت از بخش‌های تولیدی به ویژه در صنعت برق خبر داد.

فروتن با بیان این موضوع که نیروگاه‌های برق از مصرف‌کنندگان مهم و عمده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، گفت: برگزاری این گونه کارگاه‌های آموزشی می‌تواند نقش مهم و مؤثری را در جلوگیری از انحراف فرآورده‌های نفتی داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر نقش و اثرگذاری این‌گونه کارگاه‌های آموزشی افزود: در این کارگاه آموزشی سه ساعته که در نیروگاه سیکل ترکیبی فارس برگزار شد، شرکت‌کنندگان به صورت تئوری و عملی با مفاهیم مطرح شده در آئین‌نامه رسیدگی به تخلفات فروش فرآورده‌های نفتی از قبیل آشنایی با مشخصات کیفی نفت‌گاز، نکات مورد توجه در بارنامه‌ها، انواع پلمپ‌ها، کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی، انحراف یا حمل غیرمجاز، انجام به موقع لایروبی مخازن، نحوه تنظیم و نگارش صورتجلسه کسری و آلودگی فرآورده آشنا شدند.

رئیس واحد تأمین و توزیع منطقه فارس، کاهش و جلوگیری از انحراف فرآورده‌های نفتی، افزایش کمی و کیفی سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حمایت بیشتر از صنایع و در نتیجه کمک به رشد تولید و افزایش خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم را  از بازخوردهای مثبت برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی برشمرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر