/
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

استانداردسازی 95 درصدی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از استانداردسازی 95 درصدی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه خبر داد.
کد خبر : ۵۴۶۵۰

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: جلسه کارگروه استانداردسازی با حضور سازمان‌های ذیربط شرکت گاز، آتش‌نشانی، استاندارد و جمعی از کارشناسان شرکت برگزار شد که در این جلسه تأییدیه استاندارد برای تمامی جایگاه‌های فعال عرضه سی‌ان‌جی استان صادر شد.

خشایی با بیان اینکه بازدید از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی جزء وظایف حاکمیتی و از رسالت‌های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، گفت: در طول سال به صورت مستمر و مداوم، جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه با همکاری اداره کل استاندارد استان مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرند و بدیهی است در صورت بروز هرگونه نقص و خرابی تجهیزات و تأسیسات با نظارت شرکت و اعزام کارشناسان و تکنسین‌های مرتبط، مورد بازدید و رفع نقص قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: بیش از 95 درصد از جایگاه‌های عرضه این سوخت پاک در سطح منطقه از استانداردسازی لازم برخوردار و مورد تأیید اداره کل استاندارد استان هستند و همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس با شماره 09627 مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نسبت با ارائه گزارشات و رفع نقص اقدام کنند.

مدیر منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار کرد: بیشترین موارد نگرانی ما در بحث امنیت مربوط به رعایت دستورعمل‌های ایمنی از سوی شهروندان شامل پیاده شدن، خاموش کردن خودرو و همچنین باز بودن درب صندوق عقب که باید توسط مراجعه‌کنندگان به طور جدی هنگام سوخت‌گیری رعایت شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر