/
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
مدیر منطقه همدان در دیدار با فرماندار خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌های استان همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با فرماندار شهرستان همدان دیدار و گفتگو کرد و از اجرای طرح ساماندهی کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌های استان همدان خبر داد.
کد خبر : ۵۴۶۹۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در دیداری صمیمی با مسلم مخفی، خلاصه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های منطقه را تشریح کرد و به تبیین رویکردها و سیاست‌های جاری منطقه همدان پرداخت.

روستایی گفت: تعامل اثربخش و همکاری‌های متقابل با فرمانداران استان، نقش بارزی در تبیین کارهای شاخص انجام شده، خدمات سوخت‌رسانی و تحقق اهداف شرکت پخش دارد.

وی از اجرای طرح ساماندهی کارت‌ های آزاد هوشمند سوخت جایگاه‌ها و توزیع الکترونیکی گاز مایع و اثرات مثبت اجرای این طرح‌ها در صیانت از سرمایه‌های ملی خبر داد.

این مقام مسئول ادامه داد: ثبت درخواست سیلندرهای گاز مایع در سامانه تجارت آسان و تأیید نیاز از سوی دستگاه‌های متولی، سبب شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی و جلوگیری از انحراف مصرف و قاچاق سوخت می‌شود.

مدیر منطقه همدان با اشاره به نظام نوین توزیع بنزین و نفتگاز یادآور شد: استفاده از کارت سوخت شخصی توسط مراجعه‌کنندگان به جایگاه‌ها، گامی مهم در مدیریت توزیع و اجرای سیاست‌های غیرقیمتی وزارت نفت است.

بر پایه این گزارش، مسلم مخفی، فرماندار همدان نیز از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان منطقه در راستای سوخت‌رسانی قدردانی کرد و موفقیت بیشتر مجموعه را خواستار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر