/
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کاربران سامانه سدف در منطقه اهواز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کاربران سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز خبر داد.
کد خبر : ۵۴۶۹۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، کارگاه آموزشی و اشتراک تجارب مربوط به سامانه سدف با حضور حیاتی معاونت امنیتی انتظامی استانداری خوزستان، بیرانوندی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خوزستان، بصیری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خوزستان، شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان و نیز سازمان‌های متولی مربوط به این سامانه در محل سالن آموزش منطقه اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیر منطقه اهواز ضمن مهم خواندن صیانت از سرمایه‌های ملی از جمله فرآورده‌های نفتی، بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی، مجموعه‌های ناظر در استان و نیروی انتظامی در این راستا، تأکید کرد.

عبدالکریم محمدی در ادامه، هدف از برگزاری این کارگاه را هماهنگی و هم‌اندیشی با سازمان‌های متولی برای از بین بردن مغایرت‌ها، هماهنگی جهت تأیید سهمیه‌ها،  یکپارچه‌سازی روش‌ها و الگوهای تأیید فرآورده و نیز شناخت گلوگاه‌های قاچاق بیان کرد.

وی افزود: سامانه سدف تنها راه ثبت درخواست سوخت برای مصرف‌کنندگان است و هیچ شخص یا سازمانی نمی‌تواند غیر از این مسیر قانونی، محموله سوخت دریافت کند.

در پایان این نشست،  متولیان در واحدهای تأمین و توزیع، کنترل و نظارت و  مهندسی فرآورده‌ها با تشکیل درگاه پرسش و پاسخ، به سؤالات و ابهامات نمایندگان دستگاه‌های متولی در سامانه سدف پاسخ داده و راه‌کارهای رفع مشکلات و موانع را تشریح و به اشتراک گذاشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر