/
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

یکصد‌وهشتادمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از بهره‌برداری جایگاه "یاقوت" تبریز به عنوان یکصدوهشتادمین جایگاه عرضه سوخت این منطقه خبر داد.
کد خبر : ۵۴۷۴۷
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی به شهروندان، با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه، این جایگاه اختصاصی در کلان‌شهر تبریز مورد بهره‌برداری و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

 

راشدی اظهار کرد: این جایگاه دومنظوره به عنوان شصت‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان تبریز در زمینی به مساحت پنج هزار و 426 مترمربع با سرمایه‌ای بالغ بر 350 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با نظارت و پیگیری مستمر مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی احداث و آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی است.

وی افزود: فرآورده‌های قابل عرضه در این جایگاه، بنزین معمولی، نفتگاز و سی‌ان‌جی است که بنزین معمولی و نفتگاز هر کدام با یک سکو و دو دستگاه تلمبه دونازله مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بخش سی‌ان‌جی نیز با سه سکو و سه دستگاه دیسپنسر دونازله در ارائه خدمات سوخت‌رسانی به شهروندان و مشتریان به صورت شبانه‌روزی فعالیت مي‌کند.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد: با بهره‌برداری از این جایگاه، علاوه بر افزایش ظرفیت سوخت‌رسانی و بهبود خدمات رفاهی برای شهروندان، برای 15 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال‌زایی انجام شده است.

وی در خاتمه با تأکید بر استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی خاطر نشان کرد: در 180 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه، کارت هوشمند اضطراری برای آن دسته از شهروندان که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت شخصی هستند، موجود است.

 

راشدی ادامه داد: ولی با توجه به ضرورت استفاده از کارت سوخت شخصی جهت بهبود نظام توزیع و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی، مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت باید برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر