/
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
روند کاهشی گازهای مشعل ادامه دارد

افزایش 5 میلیون فوت مکعبی ظرفیت روزانه جمع آوری گازهای همراه مارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از افزایش توان و ظرفیت روزانه جمع آوری گاز های همراه این شرکت به میزان 5 میلیون فوت مکعب خبر داد.
کد خبر : ۵۴۹۵۳
به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، قباد ناصری از افزایش 5 میلیون فوت مکعبی ظرفیت روزانه جمع آوری گازهای همراه خبر داد و ضمن تاکید بر لزوم اولویت بخشی به محیط زیست در تمامی بخش های فرایند تولید، گفت: خوشبختانه امسال نیز به روال گذشته موفق شدیم تولید را به میزان بیش از 100 درصد برنامه ابلاغی تحقق بخشیم؛: این دستاورد که نتیجه تعهد، توانمندی و عزم جهادی کارکنان است؛ آغازی خوشایند برای یک سال پرخیر و برکت است؛ امیدواریم بتوانیم همچون همیشه، رسالت تولیدی خود را برای صنعت نفت کشورمان به انجام برسانیم.

وی توضیح داد: با اتصال چاه 215 مارون-5 به خط لوله چاه 17 مارون-3، توانستیم 5 م ف م ر گازی که پیش از این مشعل می شد را به تاسیسات بخش خصوصی مستقر در شرکت (که در حال حاضر روزانه 12 م ف م گاز را جمع آوری می کند)، ارسال و گام بزرگ دیگری را در مسیر صیانت از محیط زیست و منابع هیدروکربوری برداریم.

ناصری تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در 2 ماه نخست سال جاری نیز با استحصال 16 هزار و 525 بشکه نفت به وسیله دستگاه های فرآورش سیار نفت و تفکیک گر سیار نفت، افزون بر سایر اقدامات اصلاحی، سالی بدون  نفت سوزی را  آغاز کرده است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر