/
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

ایزوایکو نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» را در بندرعباس برگزار می‌کند

سرپرست ارتباطات و امور بین‌الملل ایزوایکو از برگزاری نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه با موضوع نقش ایزوایکو به عنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در تحقق اقتصاد دریا محور در بندرعباس خبر داد.
کد خبر : ۵۵۱۸۳

ایزوایکو نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» را در بندرعباس برگزار می‌کندبه گزارش نبض نفت به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل ایزوایکو، فرزین قربانی سرپرست ارتباطات و امور بین‌الملل ایزوایکو با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه در بندرعباس گفت: با توجه به ساحلی بودن شهر بندرعباس و اهمیت نقش رسانه در صنعت دریایی به ویژه شرکت ایزوایکو، باید نقش رسانه بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: نقش رسانه در صنعت به فراموشی سپرده شده و به نوعی حذف شده است. با توجه به اینکه رسانه همواره یاری‌گر تمامی صنایع در حوزه‌های مختلف بوده، این جشنواره استانی با عنوان صنعت دریایی و رسانه در بندرعباس برگزار می‌شود تا به نوعی از زحمات و تلاشگران عرصه رسانه تقدیر شود.

قربانی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره برنامه‌های دیگری نیز تدارک دیده شده گفت: دوره آموزشی با عنوان” نقش رسانه در صنایع دریایی” با استفاده از اساتید برجسته یکی از برنامه‌های مهم این جشنواره است.

سرپرست ارتباطات و امور بین‌الملل ایزوایکو افزود: روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز می‌توانند آثار خود در بخش‌ گزارش، یادداشت و تیتر را که از اول مرداد ماه 1401 تا تاریخ 31 تیر 1402 منتشر شده است به آدرس ایمیل International.Relations@isoico.com  ارسال کنند.

اسامی نفرات برتر جشنواره پس از اعلام داوری، در آیینی رسمی با حضور مسئولان استان اعلام و از نفرات برتر با اهداء جوایز تقدیر می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر