/
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کشت و صنعت فراکاران گلستان با شرکت روسیه‌ای

شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان که از شرکت‌های زیرمجموعه گروه توسعه فراکاران به شمار می‎رود با با شرکت yugtransservices روسیه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۵۵۲۸۳

به گزارش نبض نفت شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان که از شرکت‌های زیرمجموعه گروه توسعه فراکاران به شمار میرود با شرکت yugtransservices روسیه برای صادرات و واردات در حوزه کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 این تفاهم‌نامه بین مهندس رضا نظری‌مهر رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان و مدیران ارشد شرکت yugtransservices  و با حضور جانشین استاندار گراسنادار روسیه به امضا رسید که می‌تواند باعث تعاملات بیشتر و سازنده بین شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان و طرف روسیه‌ای شود.

مهندس نظری‌مهر با اشاره به اینکه موضوع اصلی این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه صادرات و واردات محصولات کشاورزی و غذایی است در خصوص سابقه فعالیت شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان گفت: شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان با هدف توسعه تولید و صادرات گل و محصولات کشاورزی تاسیس شده است. این شرکت تولیدی با احداث گلخانه‌های صنعتی و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی تولیدی خود، به کشورهای ارمنستان و روسیه صادرات داشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان تاکید کرد که این شرکت در گام نخست بیش از 80 گونه گل تزئینی به کشور ارمنستان صادر کند که با اقبال خوبی مواجه شد.

مهندس نظری‌مهر با اشاره به اهمیت تفاهم‌نامه امضا شده بین شرکت ایرانی و شرکت روسی گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه و در گام نخست بیش از 10 میلیون یورو کالا بین دو شرکت مبادله می‌شود و در فازهای بعدی این عدد افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که مراسم امضای تفاهم‌نامه بین شرکت کشت و صنعت فراکاران گلستان با شرکت yugtransservices روسیه در هتل پارسیان ارم برگزار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر