/
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

بازدید مدیران کیمیا سازان پرگاس از پایگاه خبری نبض نفت

مدیرعامل و مدیر فروش شرکت کیمیا سازان پرگاس عصر روز گذشته از پایگاه خبری نبض نفت بازدید کردند.
کد خبر : ۵۵۳۶۰

به گزارش نبض نفت عصر روز گذشه(6 تیر 1402) مهندس ابراهیم وحدت‌نیا مدیرعامل و مهندس فهیمه غفاریزاده مدیر بازرگانی شرکت کیمیا سازان پرگاس از پایگاه خبری نبض نفت بازدید و در یک جلسه مشترک با دکتر رضا نظری‌مهر مدیرمسئول پایگاه خبری نبض نفت شرکت کردند.

در این دیدار دکتر رضا نظری‌مهر ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران ارشد شرکت کیمیا سازان پرگاس از آمادگی پایگاه خبری نبض نفت برای انتشار اخبار و رویدادهای مربوط به بخش خصوصی کشور خبر داد و گفت: به عنوان یک رسانه فراجناحی و کاملاً تخصصی این آمادگی را داریم که زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط بخش خصوصی کشور را منعکس کنیم. وی افزود: پایگاه خبری نبض نفت همواره تلاش می‌کند به دور از هر گونه غرض ورزی و با رعایت انصاف اخبار و رویدادهای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کشور را در این رسانه بازتاب دهد.

مهندس ابراهیم وحدت‌نیا مدیرعامل شرکت کیمیا سازان پرگاس نیز ضمن تقدیر از زحمات همکاران پایگاه خبری نبض نفت این رسانه را یک رسانه منصف و به دور از حاشیه دانست که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. مهندس وحدت‌نیا تاکید کرد: حضور رسانه‌هایی مانند نبض نفت مایه دلگرمی بخش خصوصی صنعت نفت کشور است و انعکاس اخبار بخش خصوصی می‌تواند انگیزه آنها را برای تلاش و خدمترسانی به کشور بیشتر کند.

در پایان این جلسه مدیرعامل شرکت کیمیا سازان پرگاس از دکتر نظری‌مهر دعوت کرد که با حضور در کارخانه در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گیرد.

لازم به ذکر است که شرکت کیمیا سازان پرگاس یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تعمیر و تست شیرهای صنعتی به شمار می‌رود و کارخانه این شرکت در تهران و در اتوبان فتح قرار دارد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر