/
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

سيمنار يك روزه صاحبان صنعت برای تقویت اقتصاد خراسان شمالی برگزار می‎شود

دبير كل انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور از برگزاری سيمنار يك روزه صاحبان صنعت و بازرگانان با صاحبان کسب و کار و مسئولان استان خراسان شمالی خبر داد که هدف اصلی این سمینار تقویت اقتصاد این استان بیان شده است.
کد خبر : ۵۵۴۹۳

به گزارش نبض نفت تعدادی از اعضای انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران در راستاى رسالت اجتماعی خود مبنی بر ايجاد شور و نشاط و بالابردن تعاملات اجتماعى و شناساندن پتانسيل‌هاى برخى از كارآفرينان به منظور بالابردن توان اقتصادى، توليد، صادرات و افزایش اشتغال نیروهای این استان در سایر استان‌ها با جواد کلاهدوزان دبير كل انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور ديدار کردند.

در اين جلسه بعد از تبادل افسيمنار يك روزه صاحبان صنعت برای تقویت اقتصاد خراسان شمالی برگزار می‎شودكار و بررسى بعضى از چالش‌هاى مهم اجتماعی و اقتصادى مقرر شد برای حل برخى از چالش‌ها (تسهیل گفتگوى بخش خصوصى با دولت) تمهيدات لازم براى برگزارى سيمنار يك روزه صاحبان صنعت و بازرگان‌هایی از كل كشور اتخاذ شود. طبق صحبت‌های مطرح شده در این جلسه قرار شد این سمینار با حضور برخى از مديران و مقامات كشورى و لشگرى برگزار شود.

در این نشست جواد کلاهدوزان دبیر کل انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور بر ضرورت بسط و گسترش همافزايي اجتماعى در بين آحاد و اقشار جامعه تاكيد کرد. کلاهدوزان بالابردن رشد توليد در كشور را يكی از مولفه‌هاى تاثيرگذار در اقتصاد دانست و از آمادگی این انجمن برای ارتقاء فرهنگ تولید خبر داد.

در این جلسه محمد ژاله مدیرعامل و مهدی توانا رئیس هیات مدیره انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر لزوم اعتمادسازی بین اقشار مردم تاکید کردند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر