/
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

تعمیرات اساسی و موفقیت‌آمیز پتروشیمی مارون تقدیر ویژه چهار پتروشیمی را به دنبال داشت

چهار مدیر عامل منطقه ماهشهر از مهندس امین امرایی مدیر عامل پتروشیمی مارون تقدیر کردند. انجام تعمیرات اساسی و موفقیت‌آمیز مهمترین عامل برای دست به قلم شدن مدیران عامل چهار پتروشیمی بوده است.
کد خبر : ۵۵۷۸۰

به گزارش نبض نفت به دلیل موفقیت‌های چشمگیر مهندس امین امرایی در پتروشیمی مارون و انجام تعیمرات اساسی موفقیت‌آمیز در این پتروشیمی، مدیران عامل پتروشیمی اروند، لاله و فناوران و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از زحمات و تلاش‌های وی تقدیر کردند.

در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به مهندس امین امرایی مدیر عامل پتروشیمی مارون تاکید شده است:
جناب آقای مهندس امرایی، مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی مارون، خالق حماسهای نو در انجام موفق تعمیرات اساسی اخیر مجتمع پتروشیمی مارون بوده اید تا همراه همکاران ساعی و پرتلاش آن شرکت، زمینه تداوم و پایداری تولید را در سالی که موسوم به مهار تورم و رشد تولید است به نحو احسن فراهم آورید.
اینجانبان ضمن تمنای دوام توفیقات روزافزون آن جناب و کلیه همکاران گرامی شرکت پتروشیمی مارون مایل هستیم تا به سهم خود مراتب تبریک و تحیات خاصه خویش را به سبب دستاوردهای مهم این رویداد بزرگ عملیاتی بحضور جنابتان ایفاد نماییم.


تصویر متن تقدیرنامه مدیران عامل پتروشیمیهای اروند، لاله و فناوران و شرکت عملیات غیرصنعتی تقدیم مخاطبان گرامی پایگاه خبری نبض نفت شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر