/
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
در رقابت 393 شرکت صنعتی، سازمان دولتی و بخش خصوصی صورت گرفت؛

کسب بالاترین جایزه ملی محیط زیست توسط پتروشیمی مارون

شركت پتروشيمى مارون در نخستين حضور خود در سيزدهمين دوره جايزه ملى محيط زيست، موفق به کسب مقام برتر جايزه ملى محيط زيست از سوى سازمان حفاظت محيط زيست کشور شد.
..
کد خبر : ۵۷۳۱۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی مارون، جايزه ملى محيط زيست به برگزيدگانى از بين موسسات و سازمان‌هاى دولتى و خصوصى، كه در حفاظت، حمايت و بهسازى محيط زيست خدمات برجسته و فعاليت چشمگير و ارزنده‌اى انجام داده باشند اهداء می‌شود.

در اين دوره تعداد ٣٩٣ شركت صنعتی و سازمان دولتى و خصوصى، شركت نمودند و پتروشيمى مارون به دلیل اجرای: طرح جمع آورى و حذف تركيبات آلى فرّار از سطح حوضچه هاى پساب با استفاده از روش RTO، طرح جمع آورى و بازيابى گاز دى اكسيد كربن به منظور كاهش انتشار گازهاى گلخانه اى حداكثر به ميزان ٢٠ تن در ساعت، حذف گازسوزی و بهینه سازی استحصال ۳۰ میلیون فوت مکعب گاز در NGL600 با هدف نگاهداشت سرمایه های ملی و زيست محیطی؛ پس از راهيابى به مرحله ی نهايى با كسب بالاترين امتياز به عنوان شركت برگزيده در بخش شركت ها و موسسات خصوصى، معرفى شده و موفق به دريافت لوح جايزه ی ملى شد.

سيزدهمين دوره ی جايزه ی ملى محيط زيست در ١٨ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور معاون رئیس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست( آقای دکتر سلاجقه)، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده(خانم دکتر خزئلی) و جمع کثیری از مديران، فعالان صنعتى، خدماتى و متخصصين، در سالن همايش هاى ببين المللى سازمان حفاظت محيط زيست برگزار گرديد.

کسب این جایزه ی ملی ارزشمند را که نشان دهنده مسئولیت پذیری و رسالت شناسی پرسنل پتروشیمی مارون در حفظ محیط زیست و نگاهداشت سرمایه های ملی برای نسل های آینده ی ایران عزیز است، خدمت همه ی همکاران محترم، تبریک می گوییم.

 پایگاه خبری نبض نفت نیز کسب این موفقیت را به دکتر امین امرایی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون و پرسنل زحمتکش این شرکت تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر