/
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

امدادرسانی فوری کارکنان سکوی نفتی رسالت به یکی از سرنشینان مصدوم لنج صیادی

کارکنان متعهد سکوی رسالت، ضمن امدادرسانی فوری به یکی از سرنشینان لنج صیادی، به منظور تکمیل مداوای اولیه و پس از تثبیت هوشیاری، وی را با شناور گلوبال کینگ سکو به جزیره لاوان اعزام کردند.
کد خبر : ۵۵۸۸۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در ساعت 20 روز شنبه 31 تیر، در پی تماس رادیویی و درخواست کمک از طرف لنج صیادی به سکوی نفتی رسالت و هماهنگی با رئیس سکو، مشخص شد یکی از صیادان این لنج دچار بیهوشی شده و نیاز به دریافت فوریت‌های پزشکی دارد. از این رو با تمهیدات لازم توسط کارکنان متعهد سکوی نفتی رسالت، این فرد به پهلوگیر سکوی GP منتقل شد.

معاینه اولیه توسط پزشکیار سکو انجام و علائم حیاتی بیمار بسیار ضعیف ارزیابی شد، بنابراین به سرعت اقدامات امدادی صورت گرفت و پس از گذشت دو ساعت تلاش‌های انسان‌دوستانه پزشکیار و همکاران سکو، حال عمومی وی بهبودی چشمگیری یافت. به جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی، با مساعدت رئیس سکو در ساعت 22:30 دقیقه فرد حادثه‌دیده به‌وسیله شناور گلوبال‌کینگ سکو به جزیره لاوان اعزام شد.

یادآور می‌شود کارکنان شریف شرکت نفت فلات قاره ایران در همه مناطق عملیاتی، همواره با تحمل شرایط سخت محیطی و آب و هوایی نامناسب ضمن حفظ و صیانت از سنگر تولید، در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمت به ساکنین بومی و همجوار تاسیسات نفتی پیشرو بوده‌اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر