/
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

مشکلی در تامین آب برای زائران اربعین در مرز مهران نداریم

ارائه خدمات بهینه آب و فاضلاب به زائران اربعین حسینی در ستاد ویژه اربعین شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بررسی و تصمیمات لازم برا ی ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات اتخاذ شد.
کد خبر : ۵۵۹۳۳

نبض نفت-وزارت نیرو، در این جلسه که با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت در محل دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد، پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه فرصت اندکی تا ایام اربعین حسینی باقی مانده است، گفت:  قطعا در اربعین پیش‌رو  شاهد حضور پرشور زوار عتبات عالیات هستیم.

ناصری افزود: مانند سنوات گذشته بیشترین تردد زوار از مهران خواهد بود و می‌طلبد با کار جهادی بتوانیم، رضایت مردم و زوار را جلب کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شهر مهران با انجام پروژه‌های مناسب از لحاظ کمی و کیفی توانسته‌ایم آب مورد نیاز زائران را به حد مطلوب برسانیم و در سال جاری مشکلی در بحث تامین آب زائران نداشته باشیم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: تمامی مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار، دسترسی دارند و حتی در پارکینگ بزرگی که 40 هزار خودرو را در خود جای می‌دهد نیز هم آب شرب و هم آب سرویس‌های بهداشتی به صورت پایدار و با کیفیت مطلوب تامین شده است.

ناصری اضافه کرد: باید هر چه سریعتر پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب موکب‌های مسیر تردد زوار تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه همکاران استان، با حمایت‌های مسئولان ذیربط در سطح کشور و با توسل به سیدالشهداء علیه السلام، همچون سال‌های گذشته بهترین خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را شاهد خواهیم بود.

ناصری در پایان به تکمیل پروژه‌های در دست اقدام آبفا در مرز مهران اشاره و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است تا با فعالیت مستمر و شبانه روزی این پروژه‌ها نهایتا تا قبل از اربعین مورد بهره برداری قرار گیرند.

منبع:ایلنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر