/
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

درخواست سرپرست فرمانداری اهواز از مردم برای صرفه جویی در مصرف برق

سرپرست فرمانداری اهواز از شهروندان خواست تا با صرفه جویی در مصرف برق زمینه پایداری شبکه برق را فراهم کنند گفت: توجه به توصیه‌های مربوطه موجب کاهش خاموشی‌ها و همچنین بهره‌وری در مدیریت مصرف برق خواهد شد.
کد خبر : ۵۶۰۸۸

نبض نفت _روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اهواز ضمن تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق توسط شهروندان بیان کرد: پایداری شبکه برق در این روزهای گرم و استمرار خدمت رسانی مطلوب به مردم همواره باید مورد توجه شرکت توزیع برق اهواز باشد.

وی گفت: باتوحه به شرایط آب و هوایی موجود، تامین برق مطمئن و پایدار بسیار دشوار است به همین دلیل، صرفه جویی در مصرف به‌منظور جلوگیری از قطعی برق ضروری است.

درخواست سرپرست فرمانداری اهواز از مردم برای صرفه جویی در مصرف برق

موالی زاده برق را یکی از شاخصه‌های مهم رفاهی و زمینه‌ساز آسایش شهروندان عنوان کرد و افزود: برای کاهش خاموشی و همچنین صرفه جویی برق، اقدامات و برنامه‌ریزی های لازم از جمله کاهش ساعت اداری و یا تعطیلی ادارات انجام شده است.

در ادامه این بازدید مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز ضمن اعلام آماده باش کامل گروه‌های عملیاتی این شرکت گفت: به‌صورت شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستیم و از مشترکین برق درخواست داریم استفاده از لوازم برقی پرمصرف مانند لباسشویی و جاروبرقی را به ساعات غیر پیک موکول کنند.

 

عبدالحمید عباس شیاریوی ضمن درخواست از مردم برای صرفه جویی در برق افزود: اغلب حوادث برق در ساعت‌های اوج مصرف رخ می‌دهد که انتظار می‌رود مردم برای پایداری برق نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ادارات و بانک‌های خوزستان دیروز و امروز به دلیل شدت گرما و جلوگیری از خاموشی برق تعطیل شدند.

طبق گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان روز گذشته هشت شهر خوزستان دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

شرکت توزیع برق اهواز در راستای صرفه جویی انرژی برق برای مصرف کنندگان برق خانگی، صنعتی و اداری که مصرف بالای برق دارند اخطار صادر می‌کند.

منبع :ایرنا 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر