/
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

اجتماع عاشورائیان

اجتماع عاشورائیان نماد وحدت، شور و شعور حسینی؛ لبیکی به بلندای تاریخ و وفای عهد و بیعتی دوباره با مولایمان ثارالله است.
کد خبر : ۵۶۱۶۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان:

برگزاری اجتماع عاشورائیان یک برنامه فرهنگی است و از آنجا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا از مهم ترین وظایف ماست این برنامه با شوری مضاعف و تحت لوای پرچم امام حسین (ع) مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در شهر مسجدسلیمان به میزبانی شرکت صنایع پتروشیمی واقع در مرقد مطهر شهدای گمنام و سردار شهید بهنام محمدی  برگزار شد .

این مراسم معنوی  با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان ، جوانان و  با همکاری تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی و همراهی خوب مردم و مسئولان برگزار گردید. 

سخنران این اجتماع آیت الله شیخ عباس کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بودند که در ابتدای این نشست بیان کردند : واقعه عاشورا، واقعه‌ای درس آموز است و در نحوه ی تعامل شیعیان با نظام های موجود تاثیر می گذارد و نوع مقاومت های اجتماعی که در تاریخ رخ داده الهام گرفته از این واقعه بوده است. 
وی اضافه کرد : تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای کمرنگ کردن فرهنگ محرم و باورهای دینی مردم راه به جایی نخواهد برد و سعادت انسانها در گرو حرکت در مسیر مکتب اسلام و شناخت عاشورا و گام نهادن در اهداف نهضت حسین است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا سردار شهید بهنام محمدی گفت : شهدا و ایثارگران مایه استقلال، آبرو و امنیت کشور هستند و ادامه راه و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است .


شهرستان مسجدسليمان درشمال شرقي استان خوزستان ودر۱۲۵كيلومتري اهوازواقع شده است اين شهرستان ازشمال به دزفول ازشرق به استان چهارمحال وبختياري وايذه  ازجنوب به رامهرمزوازغرب به شوشترمحدود ميگردد.  این شهرستان در دوران انقلاب و دفاع مقدس ۱۰۰۰شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر