/
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

پیام تبریك مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی ۱۷ مرداد، روز ارجمند خبرنگار را به صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت.
کد خبر : ۵۶۱۸۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

سوگند به قداست قلم و آنچه از عطر نوشتن
می تراود... 

گرامی باد ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، روز آنانی که  قلمشان گویای وجدان عمومی و بیان شان روشنی بخش هر واقعیت و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

خبرنگاران، اصحاب رسانه و فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی به عنوان راویان آگاهی بخشی نقش بی‌ بدیلی در انعکاس رویدادهای مختلف اجتماعی، جهت دهی و تنویر افکار عمومی، شکل دهی به اندیشه‌ها و ایجاد غنای فرهنگی در جامعه بر عهده دارند.

آنچه حرفه خبرنگاری را به عنوان دیده‌بانانی امین از دیگر مشاغل متمایز می‌سازد،  گستره حوزه اطلاع رسانی و اثر بخشی آن بر زندگی احاد جامعه است، از این رو، خوش بر احوال خبرنگارانی که قلم های پاک خود را بر محور  صداقت در انعکاس واقعیت ها، روشنگری، اصلاح امور، نقد منصفانه و صیانت از مطالبات مردم به گردش در می‌آورند. 

در شرایط کنونی که باورهای دینی و فرهنگی آحاد ملت مورد هجمه‌های گوناگون و جنگ نرم در فضای مجازی و شبکه های بیگانه  قرار گرفته،  نقش فعالان حوزه رسانه پیرامون  ایجاد امید و نشاط و امنیت روانی جامعه صد چندان شده است.

همت بلند و پر ثمر راویان آگاهی بخشی را می ستائیم و بر شهیدان عرصه اطلاع رسانی به ویژه شهید بزرگوار محمود صارمی که رسانه را همچون دژی مستحکم برای دفاع از آزادی و روایت حقیقت قرار داد، درود می فرستیم.

ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز ارجمند خبرنگار، به نیابت از خانواده بزرگ صنعت حفاری به مجموعه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران شاغل در صنعت نفت و حوزه انرژی عرض خدا قوت و دست مریزاد داریم و از تلاش‌های ارزشمند و صادقانه آنان در انعکاس دستاوردهای شرکت ملی حفاری ایران صمیمانه قدردانی می‌نمائیم.

امید است به فضل خدا در تحقق رسالت خبرنگاری موفق و سربلند باشید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر