/
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

سکه سد قیمتی را می‌شکند؟ / پیش‌بینی قیمت سکه امروز

فعالان بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا 28 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد. به عقیده آنها سکه در شرایط کنونی مقاومت 28 میلیون و 800 هزار تومان را نیز در پیش روی خود دارد که برای رسیدن به آن، نیازمند این است که نرخ دلار وارد فاز صعودی شود.
کد خبر : ۵۶۲۰۳

نبض نفت-قیمت سکه امامی در معاملات نقدی عصر دیروز در حدود 28 میلیون و 600 هزار تومان مبادله شد اما در معاملات پشت خطی دیشب تقریبا 100هزار تومان پایین آمد و در مرز حمایتی 28 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسید.

گفته می شود یکی از دلایل عقب نشینی شبانه قیمت سکه به دلیل نوسان کاهشی نرخ دلار در بازار پشت خطی بوده است. به ادعای برخی از معامله گران قیمت دلار دیشب تا 49 هزار و 350 تومان پایین‌ آمده بود.

فعالان بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا 28 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد. به عقیده آنها سکه در شرایط کنونی مقاومت 28 میلیون و 800 هزار تومان را نیز در پیش روی خود دارد که برای رسیدن به آن نیازمند این است که نرخ دلار وارد فاز صعودی شود. 

با این حال به نظر می رسد که بازار به نتیجه سفر وزیر خارجه ایران و ملاقات با مسولان ژاپنی خوش بین است؛ که البته در صورت تداوم این خوش‌بینی دلار می‌تواند روند نزولی بگیرد و به سمت حمایت 49 هزار و 200 تومانی در گام اول حرکت کند. مقاومت محدوده 49 هزار و 800 تومان نیز سد قیمتی دلار در برابر نیروهای افزایشی است.

منبع:اقتصاد نیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر